又shopping 之舊聞及有感 : 眼鏡製造技術及未來發展-前

update: 24Sep 14 quote from my Hkepc reply:
[全視線我唔知邊打邊隻我而家用緊其他細牌子,
好似係1.56 $500有找, 觀塘配, 效果OK 滿意,

之前0係出面配, 應該都係在瑞士寶或令一隻大牌子(果對1千蚊), 頂佢半年甩coat 甩得好勁~
令外朋友0係苗橋偉果間眼鏡鋪配聽講都係禁上下價,淺度數好似仲平d(鋪頭名問緊)
]
我配果間地址.

四海貿易有限公司眼鏡
九龍官觀駿業街10號業運工業大廈10樓G座
TEL.27939822
營業時間一至六早上10時-晚上9時
星期日休息

 今天去灣仔交學費,行過東方188,果度係一個類似先達既商場, 入面有玩具,2手電話相機,遊戲機, MK衫,小食, 其他不為人知既小店 























之前眼鏡都有點殘舊,大部份都戴得唔舒服, 屎忽痕行過一間眼鏡鋪,老闆係一個三十來歲潮州仔(佢話做左10年眼鏡,但係都戒唔清口音所以我覺得佢係潮州人唔係潮州應該就係福建),入面眼鏡有平有貴,主要都係韓國同台灣,日本野,什至有果尐品牌既獨家證明證書, 無乜大家識既歐洲貴牌子GUCCI PRADA.

d 款相當靚,但特色係入面好多都係以舒服為主,有戴上去超經一D都唔夾的, 有日本做既細緻CUTTING木框, 戴上面承托得好好, 鼻同耳仔接觸到眼鏡既位置唔少, 但感覺實在得閒唔拘謹唔會好似果D 日本手造既超重同超厚,超硬得黎帶一陣就唔舒服既感覺 
( 超硬身材質,其實係因為用既樹脂板材或者其他天然材料用料靚, 反觀大部份歐洲牌子其實用料係有意圖地愈用愈差, 但價錢愈來愈貴, 等你快D 爛左買過副, 你拎番副戴左幾年GUCCI ARMANI 出黎睇下眼鏡臂有無變型, 仲係咪直就知~ 但係料靚唔一定舒服, 傳統日本款多數重質感,用料硬度多於敏捷, 舒適)


果間款好多款都arm我呢d大頭仔,睇左成半個鐘,個老闆好健談, 最後買左個我覺得7.5分既彈性膠框 盛惠 HK$350 

果度好少款個框over 1000,同埋我想講我近幾個月先有留意番眼鏡,真係要講一句 [大頭仔既時代黎啦],
唔再只有彈簧臂先舒服,有記憶金屬,

彈力膠: (唔肯定係咪tag Heuer 果種料,同埋佢係咪第一浸牌子用呢尐料,
彈力金屬: 同記憶金屬有D唔同, 唔係可以那埋一住果種, 但你真係拉開佢可以拉到180度, 而且形狀可以好多變, 
   
我估計呢類彈力膠同彈力金屬係膠同金屬入面混左矽0係入面, X_X 錦即係話可能膠眼鏡都電死?

今日仲見到有可調闊窄既眼鏡,真係,科技影響生活,影響設計呀~




攝自灣仔集成, 有兩個架都係放彈力薄身設計! 但價錢是高級貨, 原價約 HK$2000,
而我買的那間折後約 HK$ 300-800 一個架( 灣仔東方188) 



3.MAR 14 補充: 要找呢類塑料到網上用既關鍵字可以係 TR90, TR100, 鎢鋼, 飛機膠
早前到炮台山 太平眼鏡, 旺角新輝 亦見到有呢類眼鏡賣, 價錢亦係300蚊起

Comments

  1. 荷里活道那邊有間 vintage shop 叫 Select 18 有很多特別的眼鏡款,就算不打算買,也值得一去參觀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好的, 留意了眼鏡這麼多年, 貴的買得很少, 但其實也很少眼鏡覺得有叮一聲

      而且現在人殘了, 所以款美感已不太追求, 最主要是舒服>平>奇怪~哈!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

[特別服務]香港單車鋪 改色 噴油 拉花 手繪 補碳大全. HK BIKE SHOP Special service

以前唔識既 九龍單車鋪 KOWLOON BIKE SHOP

5大最速摺疊車 誰說摺疊車唔可以快? Best Fast Folding Bike 2020